söndag 13 november 2011

Fars dag...

Nu är vi hemma i Linkeboda igen efter en sväng ner till Västervik för att fira pappa på fars dag... På vägen ner till Västervik var det riktigt tjock dimma, även om den lättade innan Åtvidaberg. Det var härligt att träffa alla mina syskon + syskonbarn, då vi inte kan samlas allihop på en gång så ofta.

De hårigaste rackarna fick sig en klippning av mig, hoppas att de gillade sina nya frisyrer. Nu syns deras öron igen i alla fall.. ;)

När vi kom hem så blev jag sugen på att börja renovera och möblera om här hemma, i alla fall planera lite om vad som borde göras. En del av idéerna var faktiskt rätt vettiga tyckte maken... ;) Det är tur att han bromsar mig ibland innan det blir för galet! :P

Ett par av grannarna har redan satt upp ljusslingor i träden och ljusgardiner i sitt uterum, men jag ska motstå frestelsen och vänta till den första advent... Jag tycker att antalet ljusslingor ökar i området varje år. Vi får väl se om "utomjordningarnas landningsbana" dyker upp på andra sidan gatan i år igen!
Det ser heltokigt ut, fast barnen tycker säkert att det är häftigt att titta på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar