söndag 18 december 2011

Julstök och fjärde advent...

Nu i helgen har det mest varit tråkigt och grått, men på slutet övergick regnet i snö, så nu har jag fått lite julkänsla i alla fall... ;) Tydligen så smälter snön bort den 23:e, så  det blir kanske ingen vit jul i år i den här delen av landet...

Annars har vi städat och fixat lite här hemma. Jag har lagat julköttbullar och tre sorters julgodis. Lchf, recept så klart! ;) Chokladfudge, Bounty och kokos/jordnötsbräck blev det.




Några filmer och en bok hann vi också med. Helt otroligt att det bara är en vecka kvar till jul... Borde leta efter den där perfekta julkappen som maken inte visste att han behövde också... ;)

Konstigt att jag känner mig så stressad fast jag inte har någonting att vara stressad över... Får väl lata mig resten av kvällen och kanske slappna av i ett varmt bad... Att börja på en ny bok skulle i alla fall inte vara helt fel! ;)

1 kommentar: