fredag 1 juli 2011

Första inlägget... Reseblogg?

Jag har funderat på en egen blogg ett tag, problemet har bara varit vad jag ska skriva om... Häromdagen så kom jag äntligen på det, såklart att jag ska skriva om våra resor runt om i världen och även inom Sverige! :) Att resa och fotografera är några av våra stora intressen...

Förutom våra resor så kommer det att handla en del om mat, både jag och min man äter enligt LCHF-metoden sedan nästan ett år tillbaka. LCHF innebär att man ska försöka undvika kolhydrater så långt det är möjligt. Istället för pasta, bröd, ris och potatis så tar vi grönsaker istället och det är lika gott det! Det är så skönt att slippa sockersuget som tidigare drabbade mig så gott som varje dag...

Naturligtvis kommer jag att krydda bloggen med lite annat då och då, t ex film, inredning och annat som intresserar mig...

Hoppas att ni kommer att trivas på denna blogg! :)

Mvh Spookie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar