söndag 3 juli 2011

Lugn semester? ;)

Efter att ha åkt en sväng till Västervik, så började vi titta efter sistaminutenresor i går kväll... Vi fastnade till slut för en resa till Rhodos (jag har aldrig varit vid medelhavet). Sedan tittade vi lite till, visst skulle vi hinna med några dagar i Gotland också? Där har jag inte varit sedan jag var 3 år...  Så imorgon måste jag fixa ett nytt pass (mitt gamla gäller inte för att jag har bytt efternamn). Stugan måste vi också besöka, det är alltid lika härligt att bada vid bryggan. Smultronstället i Söderköping har vi lyckats undvika alla år, så dit ska vi också försöka ta oss. Vi får väl göra ett undantag om de inte har sockerfri glass.

Läste lite på Fokis blogg och tittade på deras vackra bilder från Ao Nang, det var på stranden intill som vi gifte oss på för några år sedan... Vad jag längtar tillbaka dit! :)

Nu är det dags att äta lite frukost innan vi börjar med det sista av renoveringen på altanen, sedan så hinner vi kanske röja lite i vårt förråd, det behövs! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar